DIY HEAD LAMP COATING

by - Saturday, August 18, 2018


Produk yang baru nak trending kat Malaysia tapi dah berzaman ada dipasaran.

Biasalahkan bila baru nak trending harga pasaran agak  "yahudi" sikit.

Harga pasaran RM2++.00 keatas untuk satu set macam dalam gambar diatas dan refill liquid pun sebotol RM4+.00 keatas...buatkan ramai yang berfikir dua tiga kali kan.

Tapi tak pa jangan risau...MHMHYPE boleh bantu kepada sesiapa yang berminat nak dapatkan set nih.

Nak kata murah sangat tu tak lah kan, tapi kalau nak berjimat dekat RM80.00 dari harga pasaran... boleh lah roger wasap.my/+601137222508/diycoating

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998