MONDAY BLUES...HUJAN

by - Sunday, August 16, 2015

Hujan pulak dari awal pagi ni sampai ke la ni...dah la monday blues.

Sejuk sejuk camni memang malasla nak buat kerja rasa cam nak sambung tido ja.

Dari masuk opis sampai sekarang aku tak sentuh lagi pun apa yang dok ada atas meja dalam opis.

Lepak dulu lah kut sampai ada mood nak buat kerja.

Nasib baik hari ni sarung raincoat dari rumah walaupun hujan cuma turun kat tengah jambatan kalau tak lagi lah aku malasssss

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998