BETUL LAH SUMBER AKU KATA

by - Wednesday, June 10, 2015

Salam...

Ok nampak gayanya sumber aku kat Giant bagi info yang tetap. So kalau nak beli ayam yang dah process kat Giant untuk persediaan di bulan puasa nanti kita dah tak perlu risau.

Kekadang tuh isu viral ada kebaikan dan keburukannya juga, cuma masalahnya kekadang tu kita cuma akan membantu untuk meviralkan lagi sesuatu isu tanpa kita selidiki terlebih dulu kesahihannya kan...
 


You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998