KEJAM!!!!

by - Monday, May 18, 2015

Salam...


Boleh gugur jugak air mata bila baca berita ni tadi. Tak dapat aku nak bayangkan macam mana ada orang sanggup nak kerat bayi yang baru lahir nih.

Aku berharap sangat yang bayi ini dah tidak bernyawa sewaktu dia dikerat...sebab memang aku tak boleh nak bayangkan kalau lah dia dikerat sewaktu hidup.

Manusia jenis apa yang dok ada macam nih? Kalau sekali pun tak mau anak hasil dari kesedapan dunia...jangan sampai macam ni. Kalau tengok berita kena buat dalam kotak,kena tinggal depan masjid tak terasa sayu sangat....tapi ni dah sampai kena kerat!!!!

Tergamak sungguh...jangan ingat dengan kerat macam ni sekali boleh lepas begitu saja. Kuasa Allah memang tak dapat disangkal buang,bakaq,tanam atau kerat macamana sekali pun tetap orang ramai akan jumpa...

Kalau lah dapat pelakunya...mohon pihak berkuasa arak satu Malaysia biaq direjam dengan batu sepanjang jalan.

Walaupun tak dapat dipastikan lagi agama dan bangsa bayi ini...tapi kalau berdasarkan kejadian-kejadian sebelum ini berat hati aku kata yang mayat ini adalah anak dari pasangan yang beragama ISLAM!

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998