ASTRO NJOI..DUA KALI KENA GST??

by - Saturday, April 04, 2015

Salam...


Dalam keriuhan pasal isu topup prepaid yang sat kena sat tak kena, lepas tu Kastam kata lain Menteri kata lain ada juga yang ramai masih terlepas pandang.

Astro Njoi salah satu perkhidmatan yang ditawarkan oleh Astro untuk pengguna yang nak kawal budget langganan.

Since sekarang GST dah dilaksanakan so topup Njoi juga secara tak langsung kena jugak 6% dan kemudian kalau kita nak langgan kena lagi 6%...bermakna 12% charge yang kena bayar untuk GST bagi Astro Njoi nih...

Walaupun aku tak jumpa lagi orang yang komplen pasal nih tapi tak mustahil esok lusa ramai yang akan merungut bila dah terang biji mata...apa pun kita tunggu dan tengok..

p/s: sesiapa ada info yang terang dan nyata boleh lah bagitau kat aku ye..



You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998