MUZIUM NEGARA PULAK DAH

by - Thursday, February 19, 2015

Salam...


Selama yang aku duduk kat KL dulu tak pernah pun aku jejak kaki singgah Muzium Negara. Kalau lalu pun setakat tengok bangunan Muzium jer pun.

Bahkan bukan saja Muzium tapi beberapa tempat yang "bersejarah" kat KL pun aku setakat lalu je tak pernah singgah atau berhenti melawat pun. 

Tapi bila dah ada anak-anak,bawak berjalan nak tak nak kena la masuk juga ke Muzium Negara dan kena la juga bawa ke beberapa tempat lain yang ada nilai-nilai sejarah yang sentiasa depa tengok kat tv dan baca di buku.

Aku tak leh nak kata banyak perbezaan keadaan Muzium ni anda dulu dengan sekarang pasal dulu aku tak pernah singgah pun. 

Cuma kat Muzium ni tak banyak gambar yang aku ambil pasal terpaksa kepung Hfiy dengan Rayyan yang sentiasa nak bebas berlari....kang tak pasal-pasal lak habis segala artifak dalam muzium tu....

 
 
 

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998