MEE SOTONG PERMATANG PAUH

by - Saturday, October 25, 2014

Ini antara dekorasi didalam Restoran Mee Sotong atau RMS. RMS ini terletak dihadapan pintu utama UITMPP dan merupakan cawangan RMS (lagi satu di pekan Kepala Batas)

Bab makan sedap atau tidak itu bergantung kepada selera memasing, sebab tu aku tak berani nak komen. Sedap bagi aku belum tentu sedap bagi orang lain kan.

Tapi kalau dikira dengan harga sepinggan,kira berbaloi lah untuk merasa makanan kat sini. Ini pun sebahagian saja dari menu yang ada kat RMS ni. 

Ada juga set roti jala,capati,tosai,cucur udang dan juga nasi goreng.


Tapi kalau aku ke sini, macam biasalah koey teow goreng sotong je yang menu aku, sebab kalau mee atau bihun aku kureng sikit lah..

Nampak menyelerakan...tapi ini selera aku lah ye maklumlah selera kita tak sama kan...
Anyway kalau yang nak mencuba, cari saja UITMPP, kedai terletak betul-betul bertentang dengan pintu utama,kompem tak sesat punya..

Jom...bismillah

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998