SAPU JE BOLEH KURUS

by - Thursday, September 25, 2014

Kurus dengan hanya sapu saja? 
Kenapa? 
Tak percaya?

Nak percaya macamana kan kalau tak cuba sendiri. Walau berjuta testimoni yang aku post pun tak guna kalau tak sapu dan rasa perbezaannya.

So dah dekat-dekat nak gaji ni apa kata hang pa semua pi lawat kat facebook.com/rhdshoppe kasi LIKES sekali.

Lagi pun promosi preorder tengah berlangsung la ni...

Murah?

Cuba kira sendiri..
RM150.00 sebotol
RM300.00 dua botol
RM450 tiga botol
TAPI CUMA
RM350 UNTUK EMPAT BOTOL...
dah camni punya harga tak untung lagi ka...

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998