MEMANG TAK PATUT LA #SPSHOPS NI

by - Saturday, August 23, 2014

Cuba hangpa tengok nilai e-wallet dalam kotak hitam kat gambaq tuh!!
Ada ke patut nilai dia RM8.81 dengan cuma dengan 5 transaksi saja!!!

Betul lah dengan 5 transaksi boleh dapat RM8.81 bermodalkan dengan RM10.00 saja,siapa nak bagi kat kita sambil-sambil santai saja buat benda nih.


Jadi kenapa perlukan masa untuk fikir lama-lama,ambil masa untuk buat keputusan, cuma RM10.00 sahaja pun, kalau yang hisap rokok tuh RM10.00 lebih murah dari rokok dunhill 20 batang. Kalau tengok wayang pun sekeping tiket lebih tinggi dari nilai RM10.00 tu belum ambil kira package yang ada awek,dah tentu kena belanja makan-minum sekalikan dah tentu lebih dari RM10.00.

So apa kata pejam mata keraskan hati hari ini, kita join SPSHOPS dengan RM10.00, insyallah ada jugak pulangannya nanti.

Kalau yang berminat nak tahu lebih lanjut boleh whatsapp ke 0124453010 atau pm kat SINI.

Atau yang mana dah survey dan faham konsep SPSHOPS ini dan berminat nak menyertai boleh lah whatsapps ke 01244523010 butiran seperti berikut kepada kami

NAMA:
NO KAD PENGENALAN:
NO TELEPHONE:
EMAIL:
ALAMAT:
JUMLAH MODAL: (no akaun bank akan diberi kemudian)

Kami akan uruskan pendaftaran untuk anda. Selepas itu anda fikirlah cara mana yang sesuai untuk anda 4K (kerja kuat kita kaya) atau 4D (duduk diam dapat duit)


You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998