#MALAYSIAku BAKAL ORANG TERKAYA DIDUNIA DERMA RM1.2JUTA

by - Monday, July 21, 2014

Bakal ORANG TERKAYA didunia yang diiktirafkan haram oleh KPDNKK dah derma RM1.2juta kepada sebuah pusat jagaan di Kulim,Kedah.

Bila dah masuk kat bab nih aku tertanya-tanya jugak la dari mana duit tu dia dapat. Memang disalurkan kearah yang kebaikan dan kalau mengikut berita, pusat tuh dah pun terima duit dan beli  rumah  untuk digunakan oleh pusat jagaan tuh.

So harap pihak yang berkenaan dapat siasat tengok dari sumber mana yang dia dapat untuk salurkan ke pusat tersebut. Dah nak buat baik biaq la dari sumber yang baikkan...

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998