DEMAM WORLDCUP DAH MELANDA

by - Saturday, June 14, 2014

Mungkin aku agak terlewat untuk up entri pasal worldcup ni tapi takpa..worldcup pun baru saja bermula.

Masa ini semua orang baik lelaki perempuan,tua muda kecik besaq semua sembang pasal bola.



Semua dah ada prediction sendiri siapa yang bakal julang piala tahun nih walaupun pertandingan baru saja bermula.

Tapi setakat semalam,rasanya ramai yang terpaksa ubah prediction bila tengok bekas juara kena belasah 5-1 kan.

Malah ramai jugak yang ternanti-nanti,pasukan mana yang bakal buat upset untuk menumbangkan pasukan-pasukan gergasi.

Kalau tanya aku pasukan mana yang akan jadi juara...kompem aku tak boleh nak bagi jawapan. Bukan bermakna aku tak minat bola,tak minat worldcup cuma aku tak terlampau fanatik sangat.

Tapi kalau ajak aku main bola,main futsal anytime aku join....sebab aku bukan kaki bangku tau!!

Selain dari tuh,aku sebenarnya malas nak bersengkang mata berjaga pepagi buta nak layan worldcup...salah satu sebab yang aku malas sangat nak fanatik worldcup nih.

Biaq aku tak demam piala dunia pun tak pa janji aku boleh tido lena...hahaha








You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998