SYUKUR TAK DE PERTALIAN DARAH DENGAN DIA

by - Thursday, March 06, 2014

Syukur sesangat aku tak dak pertalian darah,tak dak kena mengena dengan makhluk Allah nih.

Kalau lah adik-beradik aku mau dihumban ke laut saja makhluk nih.  Syukur sesangat....



Kalau sekalipun kaum keluarga dia bersetuju dengan hubungan dia tu,tak perlulah nak canang gadai maruah sampai macam nih sekali.

Walaupun sidia tu mampu dan boleh untuk lengkap kuota, yang si perempuan tuh tak perlu lah nak canang,nak buat pc nak buktikan dia tak bersalah. Dah terang lagi bersuluh kan

Memang la ajal maut,jodoh pertemuan ditangan Allah, tapi kalau sendiri yang tersilap langkah pada awalnya dah berbohong kemudian nak buat damage control pulak?

Mungkin dia perlu baca nasihat otai nih kut kat SINI.

Lagi pun kalau ye mengaku tak merampas, tapi yang dok berpeluk sakan dengan laki orang tuh tanpa ikatan yang sah itu nak digelar apa agaknya ye?

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998