SOAL SELIDIK SEKS DISEKOLAH, YA ATAU TIDAK?

by - Friday, February 07, 2014

Saya mempunyai keinginan seks terhadap 3
(a) kaum (jantina) sejenis 
(b) keinginan untuk menjadi berlainan jantina'.

Satu lagi soalan, 'saya pernah melakukan perkara-perkara berikut 

(a) membaca/ menonton bahan-bahan lucah 
(b) melancap/ masturbasi (merangsang diri sendiri secara seksual).SH


Kalau berdasarkan berita, aku pasti yang Jabatan Pendidikan Negeri Sembilan ini berniat baik. Maybe berniat untuk mencegah atau pun membantu murid-murid yang terlibat.

Ye lah dengan zaman yang serba maju dan canggih macam sekarang nih, ramai yang dah terdedah dengan segala macam perkara baik dirumah,disekolah ataupun dipersekitaran.

Cuma maybe soalan-soalan yang dikemukakan itu sedikit tidak masuk akal untuk diselidik terutama untuk murid-murid sekolah rendah.

Tak ke haru nanti bila anak-anak pakat balik rumah tanya kat mak bapak pasal kaji selidik nih...camna nak explain?

Maybe juga teknik gambar boleh digunakan dengan soalan yang begini...


Saya pernah disentuh oleh orang yang tidak dikenali dibahagian...
 

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998