UMI MENANGIS BILA BACA INI

by - Friday, January 31, 2014

"Ish tergamak buat kat budak nih macam tu",kata umi bila baca berita nih kat portal online Sinar Harian

Bertambah sayu dan sedu bila dibaca pula berita yang nih juga dari sumber yang sama
di sini
Mungkin kerana dia seorang ibu yang mempunyai anak dan sifat keibuan yang membuat kan air mata mengalir.

Dan pastinya bukan dia saja,malah ramai lagi yang berada diluar sana mempunyai perasaan sedemikian.

Entah lah apa nak jadi dengan dunia sekarang seakan manusia dan haiwan dah bertukaq tempat gamaknya.

Apa yang penting kita kena lebih berhati-hati kerana ancaman sebegini bukan saja berlaku diluar malah didalam rumah jugak...

Mohon Allah jauhkan lah ini semua dari kita...

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998