PAUL REVINGTON LETAK JAWATAN?!!

by - Monday, January 20, 2014

Untuk kali kedua, jurulatih pasukan hoki kebangsaan ini meletakkan jawatan.Tahun lepas dia juga meletakan jawatan akibat tak puas hati dengan Dharma dan Lim Chow Chuan, tapi kali ini alasan masalah kesihatan pulak menjadi sebab.

Dengan lebih kurang 4 bulan lagi kejohanan hoki dunia akan berlangsung di The Hague Belanda, aku tengok macam nak sabo pasukan saja mamat nih.

Kalau lah dia nih seorang jurulatih yang benar-benar profesional dan tentu dia akan ambil tanggungjawap melatih sampai world cup habis.

Lagi pun sebelum world cup banyak juga tournament yang perlu pasukan Malaysia hadapi.

Bak kata Noor Saiful...

Daripada pandangan saya, ia tidak sepatutnya berlaku kerana kita ada empat bulan sahaja lagi sebelum bermulanya Piala Dunia. 

“Sepatutnya, dia (Reving- ton) meletakkan jawatannya lebih awal,” jelasnya. KOSMO

Dan kalau dia dah dua kali bagi surat letak jawatan,janganlah MHC dan KJ buat pertemuan nak pujuk lagi...biaq pi lah kat dia...







You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998