AKU MEMANG SIBUK ATAU MEMANG TAK AMBIL TAHU

by - Tuesday, December 24, 2013

Di Penang dah ada muzium 3D? Dah ada muzium kamera?

Serius aku tak akan boleh jawap kalau orang tanya aku, apa tah lagi kalau suruh tunjuk kat mana letaknya tempat-tempat ni.

Kekadang malu juga dengan orang luar, depa boleh tau wujudnya tempat-tempat sebegini tapi aku boleh tak tau...

Kalaulah lah jalan-jalan pusing tanjong jumpa mat saleh minta tunjuk tempat walau dibagi peta sekali pun belum tentu aku boleh tunjuk...

Malu woooooooooooooooo mana nak letak muka kalo macam nih!!!

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998