ANAK DARA PASTI TERKEDU

by - Tuesday, November 26, 2013

Salamz,,,

Dua tiga hari ini dunia hiburan khasnya tengah gempar dengan dengan cerita perkahwinan diva bulu mata lentik Malaysia, siapa lagi kalau bukan Che Ta kita.

Baik suratkhabar mahupun blog, semua tengah hangat dengan topik tajaan sehingga berbelas juta. Menurut apa yang aku baca dari sumber-sumber berita, Habib Jewels saja taja RM10 juta manakala lebih nya ditaja oleh beberapa pihak yang lain.



Kalau ini benar berlaku (pasal belum lagi berlaku) maka Che Ta akan bergelar Janda Paling Mahal dalam Malaysia,

Kalau tak silap aku, masa penyanyi nombor satu negara dulu kahwin pun tak cecah jutaan ringgit macam ni.

Tapi nak kata apa mungkin dah rezeki dia,walaupun berstatus janda anak dua tapi ada pihak yang taja...dah rezeki datang mengolek kan, tak kan nak tolak pulak

Rasanya pasti ramai anak-anak dara yang terkedu bila membaca berita perihal tajaan untuk Che Ta nih kan

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998