CELL ADS? APA BENDA NIH

by - Monday, October 21, 2013

Hari Sabtu minggu lepas masa otak tengah blank,aku jejalan jelajah blog nak cari idea sikit tapi sampai ke malam apa pun tak dak.


Dalam jelajah tuh aku sempat tinggal satu komen kat blog MrJocko saja nak cari traffic kat situ. Mana lah tahu kalau ada rezeki kan.


Dan seperti yang tak diduga,esok paginya sebelum fajar menyinsing aku dapat direct message kat twitter dari MrJocko...pergh gempaq siot, blogger glamer DM aku!!

Dalam DM tuh Mrjocko bagi satu hint suh cari Cell Ads dan seperti biasa sumber rujukan yang paling best ialah pakcik Google.

Memandangkan semalam tak sempat nak geledah library pakcik Google, so hari ini aku ambil kesempatan untuk membuat penjelajahan.

Memula aku masuk ke laman web Cell Ads tengok apa yang menarik sangat kat situ,tapi seperti biasa lah masih blur. Then aku terus selongkar kat pakcik G, ada beberapa entri yang telah pun dibuat oleh blogger mengenai Cell Ads nih.

Bila dah baca beberapa entri tersebut maka aku mula nampak arah tuju Cell Ads ini.
Rupanya satu aplikasi yang memberikan kita pulangan melalui iklan,bukan dapat iklan tapi dapat rewards point.

Kemudian rewards point ini boleh ditukarkan dengan voucher seperti prepaid top up, kfc dan sebagainya.

Seriusly aku dah download semalam dan introduce wife. So bila wife aku joint automatic aku dapat additional 200 rewards point. Jadinya untuk satu kawan yang kita jemput kita dapat 200 point, untuk ditukarkan dengan reward prepaid top up kita cuma memerlukan 1500 point baru 10 orang rakan yang kita jemput.

Tapi kalau dalam phonebook hangpa ada beratus orang,cer kira sendiri berapa hangpa dapat...

Bukannya susah pun,tak perlu menjual,bukan skim cepat kaya ataupun MLM. Konsep sama seperti loyalty card yang kita pakai kat petrol station je.

Cuma ini menggunakan platform android untuk smartphone kita...

So apa salah kita mencuba dan support hasil kerja orang Malaysia.

Jangan berlengah lagi kalau ada smartphone tuh cuma perlu ke google play dan search Cell Ads itu saja. Selain dari melalui smartphone,hangpa semua  boleh register melalui cara seperti dibawah

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998