SESEKALI NAK JUGA LETAK HASIL KERJA AKU

by - Friday, September 06, 2013


Selalu sangat tengok hasil kerja orang, sesekali nak juga orang tengok hasil kerja aku. Terpulang le kalau ada yang nak komen,tapi diharap ianya komen yang membina. Lagi pun aku bukan PRO, kira tahap newbie je dengan DSLR entry level 


Gambar- gambar ini pun kira agak lama terperap dalam external hard disk, maklum lah laptop jahanam. 




 NIKON D3100 / 1/40s / f9 / ISO100


 NIKON D3100 / 1/40s / f7.1 / ISO100


NIKON D3100 / 1/100s / f7.1 / ISO100

Apa pun komen atau kritikan yang sudi diberi aku terima dengan hati yang terbuka, ye lah nak belajar kan.

Lagi pun sekarang dah gatal tangan balik nak tekan-tekan kamera, dah kemaruk nak tembak balik ...

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998