KEYWORDS BM TOMYAM...

by - Saturday, August 03, 2013

Tadi sesaja ja aku tengok statistik beloq nih, lepas rajin update dua tiga entry hari nih.
Kat keywords ramai pulak yang dok cari menu BM Tomyam, mungin nak buat buka puasa malam nih kut.

Mungkin pasal entry yang pernah aku buat sebelum nih kat SINI kut, tapi tak pulak aku letak menu dalam entri nih hahaha...

Tapi tak pa pasal dah ada orang dok tercari cari menu BM Tomyam nih apa kata aku tolong lah depa sikit (dapat gak pahala nanti insha allah)

Sesapa yang dok tercari-cari menu BM Tomyam boleh klik SINI atau SINI.


So alamat dah bagi,nombor telephone pun dah bagi...pepandai lah pi cari...

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998