Tipis iman aku...

by - Saturday, July 13, 2013

Tadi petang buat pertama kalinya aku singgah ke bazar ramadhan.
Since hari ini kat Penang public holiday dan aku pun tak kerja so ambil peluang la melawat kat Perda.
Macam macam juadah ada. Bermacam jenis dan rupa bentuk yang ada.
Harga jangan kiranya semua ikut selera dan kemampuan sendiri lah ye.

Yang buat iman aku semakin tipis bukan pasal makanan dan juadah yang dijual TAPI  pasal yang ke bazar ramadhan tuh.

Hormat lah sikit kat para pengunjung. Dah la bazar dalam kawasan masjid malah pihak berkaitan juga meletakkan banner untuk mengingat kan pengunjung supaya menutup aurat tapi sekadar peringatan ja lah.
Kalau yang pakai macam nak ke disko tuh bukan melayu bukan muslim bukan islam tak lah terasa sangat kan.
Tapi bila yang pakai macam tak mau pakai tuh melayu muslim dan islam apa lagi yang boleh kita katakan.

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998