Gegaran terasa

by - Wednesday, July 03, 2013

Selepas jerebu semalam sekali lagi dikejutkan dengan kejadian gempa bumi di Indonesia.
Gegaran terasa kat area Seberang Jaya.
Yang mana tinggal kat Casa Prima dan Pangsapuri Sutera semalam pakat-pakat berebut turun ke bawah.
Maklumlah dah rasa bangunan bergoyang.
Kalau aku ada pun kompem aku pun lagi laju dari lift turun kebawah.
Apa pun syukur tak ada kejadian yang tidak diingini berlaku di sini.
Tapi kalau mengikut berita kat Aceh kecelakan hingga meragut nyawa akibat gegaran nih.
Al fatihah serta takziah lah kepada mangaa mangsa disana...
Dekat dekat nak puasa ni dugaan datang melanda kan..

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998