Wahai Encik Asrizal... #1

by - Saturday, February 02, 2013

Kita anggap je lah entri ini sebagai episod pengenalan.
Brader yang tengah control macho nih berasal dari Taman Sri Intan,Kangar,Perlis.Dan kalau tengok logo kat belakang dia tuh tertera Mitsubishi Motor dah pastinya dia bekerja dengan salah satu authorised dealer Mitsubishi tak kan nak kerja dengan Ferrari pulak kut.

Mamat nih aku kenal masa aktif main hoki di hujung-hujung 90an dulu. pernah main satu team, pernah lepak sekali dan pernah sewa rumah sekali.

Kira macam pernah merasa lah hidup susah senang sekali.

Meh kita singkap serba sedikit biodata yang dia yang setakat aku kenal dan aku tau

Nama: Asrizal B Abdullah
Alamat : seperti yang aku letak tadi tuh
Sekolah terakhir : Sekolah Syed Hassan
Status sekarang: misteri tapi pernah rasanya "pernah" bernikah dan ada anak
Pekerjaaam terakhir : Dibuang dari Maybank Finance Cawangan Damansara

Cukuplah dulu entri pengenalan nih nanti aku sambung balik...
Waha Encik Asrizal... #2


~mRuSeZ~

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998