Tunggu CELAKA baru nak bertindak?

by - Friday, January 18, 2013

Memula pastinya kita menyumpah kata ni kerja orang yang tidak bertanggung jawap.Ok fine, vandalisme atau mencuri yang pastinya menyusahkan pihak berwajib. Ye lah kerugian kan.

Tapi dimana pula pihak berwajib atau pihak yang berkenaan? Tak kan tak pantau?
Nak tunggu ada kecelakaan baru nak bertindak?


Tak kan pihak TNB serta JKR tidak pernah menyelengara langsung tiang-tiang nih?

Untuk makluman gambar ini dirakamkan di hadapan Giant Hypermarket Jalan Tengah. Di sini juga merupakan perhentian bas dan teksi dan pastinya ramai orang yang berada disekitar kawasan ini, apa tah lagi ketika pelajar selesai waktu persekolahan.

Dan untuk makluman juga tiada pondok bas disediakan dikawasan ini. Mereka yang menunggu termasuk para pelajar sekolah terpaksa berpanas dan berhujan untuk menunggu bas...tak kan pihak yang berwajib lalu kat jalan tu tutup mata saja kut

Tak kan nak tunggu dah ada yang maut baru nak bertindak???
~mRuSeZ~

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998