Busuk.org seminggu dia berapa hari???

by - Friday, December 07, 2012

kalau ikut seperti yang tertera aku kena ban seminggu dari 29/11/2012, so kalau ikut ilmu hisap walaupun guna sempua hari nih dah 07/12/2012 bermakna tempoh ban dah tamat semalam.
So tadi aku try lah nak ping balik, biasa la macam hangpa semua gak nak cari blog trafik, dia keluar lagi cam ni...Jadinya SEMINGGU bagi busuk.org nih kira ikut suka dia lah???
Ermmm nak buat camna aku tumpang ja kat rumah dia, dah tuan rumah halau tak bagi tumpang kena la pi cari rumah lain pulak kan...
~mRuSeZ~

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998