Bukan apa saja nak peringat

by - Wednesday, November 14, 2012

Saja nak peringat lah, maklumlah kan cuti sekolah dah mula, yang bujang pakat-pakat nak jadi Raja Sehari.
Jemputan ramai yang keal,yang ingat-ingat lupa yang tak pernah kenal pun dijemput untuk meriahkan majlis.Kadang tuh yang tak kenal dan tak pernah dijemput pun mai sama bukan semata-mata nak meriahkan majlis nak huru-harakan majlis pun ada jugak.
Time nih akak-akak,makcik,maklong,toknek,tokyang semua pakat-pakat dok bawak keluaq harta karun dari dalam simpanan.
Yang boleh pakai dari hujung jari sampai ke hujung lengan pun ada.
Tapi bila jadi macam kat atas tuh sapa yang susah...
~mRuSeZ~

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998