Aku kena BAN kat busuk.org

by - Thursday, November 29, 2012


Aku kena ban dari ping entri kat busuk.org selama seminggu, reason dia ada menggunakan gambaq lucah.
Sama ada admin ataupun ada orang yang falg kat admin kut ada gambaq lucah dalam entri aku kut.
Setahu aku ada dua entri yang melibatkan unsur yang dkatakan gambaq lucah.

SINI dan SINI kalau itu dikirakan lucah jugak akau tak tau la plak.
Pasal satu entri aku amik dari the sun dan ssatu lagi pasal victoria secret photoshop blunder...
itu jerk
Tapi nak wat camna admin dah ban so aku terima jer lah...


~mRuSeZ~

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998