Tomato kurangkan risiko stroke??

by - Wednesday, October 10, 2012

Okie dah ada kajian yang mengatakan tomato mampu kurangkan risiko angin ahmar.
Dah tu tak reti-reti lagi nak mulakan pemakanan sihat macam ni.
Tapi walau macamana pun jangan harap sangat la dengan tomato semata-mata, yang lain kena jugak jaga.
Kalau pagi,petang,siang malam makan tomato saja benda lain tak sentuh sat lagi angin ahmar tak kena kena penyakit lain pulak
Apa pun pi baca kat sini dalam BH
~mRuSeZ~

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998