Bila kewangan dah nazak

by - Saturday, October 20, 2012

 Kita dah biasa tengok sponsor pasukan bolasepak dari kompeni rokok,kompeni airline tak pun company beer. Tapi pernah tak tengok pasukan yang disponsor oleh rumah pelacuran..
Tu lah yang terjadi kat satu pasukan amatur dari Greek, terpaksa terima sponsor dari rumah pelacuran utnuk terus bermain dalam liga.
Macam yang kita tau la,la nih kat Greek dalam keadaan kewangan yang cukup teruk.
Jadi nak tak nak demi meneruskan perjuangan depa dalam liga terpaksa la guna sponsor rumah pelacuran.


~mRuSeZ~

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998