Ada lagi Melayu tak malu

by - Sunday, October 28, 2012

Hari tuh ada iklan akak pakai gegelang getah yang terjelir lidah tunjuk muka stim keluaq kat paper.
Lepas kena kutuk kat Fb ngan blog senyap pi lah sat,dah tak nampak rupa dah.
Pastu pakcik ngan bini-bini dia pulak diguna pakai buat modal. Cerita betapa powernya dia kat semua orang.
Hari tengok dalam paper ada lagi MELAYU yang tak tau malu,yang tak sedaq diri dok promote dia dapat pucuk muda plak dah. Body bergetah.gebu...nampak sangat tak malu bukan saja pada diri sendiri tapi tak malu pada sesiapa yang baca atau tengok iklan tuh.
Ada tak dia terpikir kanak-kanak yang dah bijak membaca,baca testimoni tak sedaq diri dia tuh.
Atau anak cucu dia nanti jadi bahan ejekan sahabat handai?
Tapi mungkin dia tak peduli tu semua pasal gedik diulit pucuk muda walaupun enjin dah tak boleh nak oveqhaul hatta suruh CHIP FOOSE sekali pun.

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998