BAIK BOGEL SAJA PI SHOPPING

by - Saturday, September 01, 2012

 Cuba bayangkan kalau kejadian macam ni berlaku depan mata mas bawak anak bini pi shopping
Apa agaknya nak jawap kalau anak-anak tanya AWAT ORANG TU TAK PAKAI BAJU atau ORANG TUH TAK MALU LAH NAMPAK..tut


 Kaki skodeng pun tak perlu teruk-teruk nak skodeng, boleh tengok terang-terang tak perlu terhendap-hendap.

 Bagi PEROGOL pulak mungkin dalam hait kata REZEKI,REZEKI...

 Apa pun syukurlah kat Malaysia belum lagi ada yang macam ni tapi kalau dekat atau hampir nak meyamai tuh ada rasa-rasanya
~mRuSeZ~

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998