Macam nih "sperm donation" rupanya

by - Thursday, August 30, 2012

 Amacam tajuk pun dah terang-terang kata derma air mani kan...tapi aku tak sangka la pulak dengan cara manual macam nih




 Yang "TUKANG" nya pun pandai depa carik kan bagi yang cantik menarik supaya senang terangsang cepat mendermakan...
Kalau lah ada macam nih kat Malaysia...kompem Bangla,Nepal,Indon,Myanmar semua akan berebut-rebut dengan orang kita... ye lah tenaga sendiri dengan tenaga orang lain feelnya kan...
~mRuSeZ~

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998