Awek baru aku... Noraini Osman #2

by - Friday, August 03, 2012

Seperti yang dijangkakan awek terbaru aku nih mesti reply balik email denga sepantas yang mungkin
Walaupun hari tu aku cuma balas seperti nih
 Tapi awek nih mungkin dia bergitu "TERGILA-GILA"kan aku..

tengok email yang dia reply balik nih
memang dia nih bangang tak boleh diajaq
I only have 1 younger sister who is currently schooling in Massachusetts USA and she is having a nice time,my late mom is from Birmingham and my late dad is from Sabah a state in Malaysia,Like i said i work with HP Laptop Company and its really challenging,Well i love the outdoors,football,camping and dancing.What kind of girls do you like? I hope to hear from you soon. Talk to you later.
Tell me more about you and feel free to ask me anything you wish to know about me.
tapi dah dia berbesaq hati reply...aku pun tak sampai hati la nak tolak...
aku harap dia paham lah kut kata-kata cinta yang aku reply tuh
kita tunggu lah dia balas nanti macam mana

~mRuSeZ~

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998