Apa dah jadi dengan UPTOWN BAYAN BARU??

by - Thursday, August 30, 2012

 Aku ingat lagi aku ada post pasal Uptown Bayan Baru nih kat SINI. Pada mula lagi Uptown nih nampak memang takkan bertahan lama, sebabnya dicanang akan dibuka pada bulan Julai tapi awal bulan Ogos baru mula beroperasi
Aku tak dapat nak pastikan pasal apa UPTOWN yang baru wujud awal bulan nih dah tak bernyawa langsung sebaik saja lepas raya nih. memula tuh ingat mungkin semua orang yang berniaga tuh cuti beraya lah,tapi dah nak masuk minggu kedua raya tak nampak pun ura-ura macam nak bernafas balik Uptown nih
 Kalau tengok rupa gerai nih memang macam dah tak kan meniaga

Jadi tertanya-tanya jugak la bila pernah keluaq kat Utusan, peniaga ada hampir 360 orang...mana semua pi?
 Adakah pasal buat potongan spesel terus tutup gerai...atau memang tak mampu nak lawan Uptown Perda???
p/s: tapi nite market kat Batu Feringghi idup gemerlapan lagi walaupun ramai bangla yang jaga gerai

~mRuSeZ~

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998