Aksi berani mati cuma dari Rakyat Malaysia

by - Monday, August 13, 2012

 Gambar nih memang dah kerap sangat kita tengok sama ada kat blog,kat fb boleh dikatakan gamabr yang tergolong dalam kategori glamour lah...Memang depa berani mati pasal terang-terang nak tunjuk kaler yang depa pakai dengan saiz sekali.. tapi tak seberani yang seterusnya nih


 Jual mercun macam nih...walaupun haram tapi depa kata bukan nak kena hukum gantung macam jual dadah.lagi pun pihat berkuasa pun ada anak sebab tuh buat tak nampak
 Tak menjadi kesalahankan kalau dia bawak tong sampah naik LRT
 Kata pemilik gerai nih dia berniaga dibelakang iaitu DISANA dan bukannya dihadapan iaitu DISINI
 Cuma rakyat Malaysia ja yang berani tekan buah durian...kalau tak tak kan nak ada signage macam ni kan
~mRuSeZ~

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998