Agak-agak jangka hayat kereta ni lama tak..

by - Thursday, July 26, 2012

 Wow kaya rayakan setahun RM33k untuk roadtax tak termasuk insurans lagi nih.Memang la kalo ikut roadtax tu dah expired pun.Mahal tapi kena renew tahunan jugak

 Yang nih pun RM25k setahun tak termasuk insurans.Baru saja expired bulan lepas, kompem duit owner dia tak luak sikit pun kan,

TAPI
yang nih
walaupun roadtax dia bawah RM100.00 saja
tapi jangka hayat dia
8 keturunan oakai tak expired
cuma tak pasti
kereta tuh je mampu bertahan 
ke tidak

~mRuSeZ~

You May Also Like

0 BeLoQeR

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998