Header Ads

Agak-agak jangka hayat kereta ni lama tak..

 Wow kaya rayakan setahun RM33k untuk roadtax tak termasuk insurans lagi nih.Memang la kalo ikut roadtax tu dah expired pun.Mahal tapi kena renew tahunan jugak

 Yang nih pun RM25k setahun tak termasuk insurans.Baru saja expired bulan lepas, kompem duit owner dia tak luak sikit pun kan,

TAPI
yang nih
walaupun roadtax dia bawah RM100.00 saja
tapi jangka hayat dia
8 keturunan oakai tak expired
cuma tak pasti
kereta tuh je mampu bertahan 
ke tidak

~mRuSeZ~

No comments

Komen atau kutukan sendiri tanggung tau
INGAT!!!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Powered by Blogger.